Koulutus- ja konsultointipalvelut ammattitaidolla
J. Pihlajamäki

J.Pihlajamäki Oy on koulutus- ja konsultointitoimisto jonka pääpaikka on Turussa, koulutuksia pidämme koko Suomessa. Olemme erikoistuneet konsultointiin, kuljettajien ammattipätevyys- ja tieturvakoulutuksiin sekä työturvallisuus- ja tulityökoulutukseen. Verkkokoulutuksissa on valittavissa toistakymmenta erilaista kokonaisuutta. Katso ja tutustu koulutustarjontaamme!

Kuntatekniikka yrityksemme Aquaconsulting JP on puolestaan erikoistunut vesihuollon, lämpöhuollon, jätevesihuollon ja uima-allastekniikan koulutuksiin ja konsultointiin.

Konsultointipalvelut

• Vesihuollon johtamisen ja hallinnon kehittämistehtävät, isännöintipalvelut
  • Ohjeistukset vesihuollon ylläpitoon ja määräaikaishuoltoon
  • Ohjeistukset vesihuollon erityistilanteisiin, toimintaharjoitukset
  • Vesihuollon varautumis-, turvallisuussuunnitelmat, mm. Water Safety Plan
  • Valmiussuunnitelmat
  • Valvontatutkimusohjelmat
  • Vedenkäsittelyyn ja vedenlaatuun liittyvien ongelmien ratkaisut
  • Verkostojen puhdistussuunnitelmat, puhdistukset, kuntokartoitukset, vuodonetsinnät
  • Sairaaloiden turvallisuussuunnitelmat ja ohjeistukset, vesi-lämpöhuolto, sairaalakaasujärjestelmät yms.
  • Lämpölaitosten varautumissuunnitelmat, ohjeistukset laitostenkäyttöön, ylläpitoon normaali- ja erityistilanteissa
  • Haja-asutuksen jätevesihuoltoProjektijohtaminen ja rakennuttaminen rakennuttamispalvelut ja valvonta
  • Alaan liittyvät materiaali ja laitetoimitukset asennuksineen
  • Yrityksen toimialaan kuuluu myös kansainvälinen koulutus ja konsultointitoiminta, pääkohdealueena EU-maat, Latinalainen Amerikka ja Venäjä.